Objevte skrytou sílu chatbotu #1

Ten kdo je vidět, upoutává pozornost, má zákazníky a čím častěji jste vidět , tím větší pozornost na sebe upoutáte a tím víc zákazníku získáte.

Jenomže udržet a přitáhnout pozornost dnešních zákazníku je pořád těžší a těžší. Informací , článku, videí pořád víc a víc a dostat je mezi lidi zdarma je téměř nemožné.

Placená reklama na googlu a facebooku je furt dražší a dražší.

Email marketing po příchodu GDPR není zvlášť oblíbený.

Nechci být negativní, všechno to pořád funguje, ale čím dál tím hůř a timpádem všechno stojí víc peněz a víc energie.

Navíc když pozornost lidí přitáhnete, tak je mrknutím oka pryč. Možná jste slyšeli o tom, že lidi udrží pozornost míň jak 5 sekund, což je méně, než pozornost zlatých rybek.

To je sice mýtus, ale nic to nemění na faktu, že lidé jsou každou minutu, každou hodinu bombardování vtíravou reklamou. Přitom právě POZORNOST člověka potřebujete.

Potřebujete ji k tomu, aby se vůbec dozvěděl v čem jsou vaše produkty a služby jiné, unikátní a lepší. Jak tedy komunikovat s lidmi, tak aby vám svůj čas věnovali.

jak zařídit, aby jste mohli říct to, co potřebujete?

Řešením je ZAPOJIT potencionální zákazníky do konverzace.

Když na ně budete jenom tlačit, tak je to po chvíli přestane bavit.

Začněte s nimi mluvit a dejte jim šanci, aby měli konverzaci pod kontrolou, timpádem budete získávat nadšené zákazníky.

To doteď nebylo dost možné, ale všechno mění příchod chatbotu pro messenger.

Už jste o chatbotech slyšeli?

Chatboti jsou největší příležitost od příchodu emailu, přesto je zatím moc lidi nepoužívá.

Všímám si, že jeden z nejčastějších důvodu, proč podnikatelé nedosahují úspěchu je to, že neustále hledají novinky a zkratky a nemůžou se tak soustředit.

Nebudeme si nic nalhávat já na to trpím taky. V marketingu je totiž strašná spousta třpytivých věci. Každý týden vyskočí nějaké novinka a vzápětí je ta novinka stará a v uvozovkách nefunguje.

A to z jednoduchého důvodu…Člověk skočí na novou věc, rychle něco udělá , ničeho nedosáhne, skočí na další a tak pořád dokola.

Jak si zajistit, že nebudete jeden z těchto lidí?

Chatboti a messenger jsou totiž něco velkého co s námi bude několik dalších let, proto s vámi budu sdílet brožury, nástroje a tipy a ukážu vám, co chatboti umí.

To je moje práce a vaše práce bude udělat si seznam pro a proti a rozhodnout se, jestli chatboti vám dávají smysl nebo ne.

Jestli vůbec využijete tento nový způsob , jak přitáhnout pozornost lidí pro své podnikání a potom tu POZORNOST proměníte na peníze. V tomhle článku začneme se základy…

Co to vlastně chatbot je? A jak vám pomůže zvýšit prodeje?

Chatbot v messengeru teprve přichází a vy máte skvělou výhodu být u toho jako jeden z prvních, přestože se o chatbotech mluví, tak reálné zkušenosti a hlavně výsledky má málokdo.

Tohle prostě email marketing nedosáhne, i kdyby jste se postavili na hlavu, to prostě není možné . Leda by jste šli do nějaké ultra segmentace.

Ty čísla jsou podobné tomu, jak vypadal email před 20 lety, kdy se teprve začal komerčně využívat. Lidi v podstatě čekali na každou zprávu a měli radost, že jim někdo píše.

Dlouhodobě je průměrná otvíranost e-mailů 20 %. To znamená, že jenom 2 z 10 lidí si přečtou to, co jim posíláte.

Důležitější číslo, proklikovost, je u hranice 4 %. (Když má člověk víc, tak si plácá po ramenou, jak to dělá dobře.)Samozřejmě záleží na oboru.

U messengeru je běžně proklikovost přes 30% a když to děláte dobře, tak klidně i 50% lidí, polovina klikne. To je oproti emailu 10-ti násobek, což je neskutečný, neskutečný rozdíl v zapojení a v zájmu lidí.

A když lidi ZAPOJUJETE do komunikace, tak máte samozřejmě větší šanci prodat. Messenger má tedy 4x – 8x vetší otevřenost a 10x-15x větší proklikovost než email marketing.

Je jasné, že efektivita e-mail marketingu se postupně bude zmenšovat. Podobně jako se zmenšuje role blogů i organického dosahu sociálních sítí.

Jaké kanály budou naopak v následujících letech růst?

Bude to chat a podnikatelé tohoto trendu můžou využít pomocí chatbotů, ještě přesněji Messenger botů. Tady je efektivita diametrálně odlišná od toho, co znáte.

Přitom téměř všichni marketéři už několik let říkají, že email je marketingový kanál s největší návratnosti a chatboti jsou ještě lepší. Ostatní metody na získávaní zákazníku prostě zadupávají do prachu.

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře