7 cest, jak přimět lidi, aby si s Vámi psali v Messengeru #1

Tohle je messenger kód , ten si lide naskenují do messengeru a konverzace s chaboty začne třeba v kamenném obchodě nebo v kavárně.

Messenger kód

Existuje daleko více způsobu, jak k sobě přitáhnou pozornost lidí a nejen o tom je tenhle článek.

Už teď víte, jak fungují a hlavně, jak je využít ve svém podnikání, že vám pomůžou přitáhnou pozornost a udržet tu pozornost. A také víte, že se přes ně dá prodávat.

Můžete používat ty nejmodernější technologie , stát se časným osvojitelem, tvořit propracované chatboty , ale když to nepřináší kvalifikované zájemce a nezvyšuje prodej , tak o čem se tady potom vůbec bavíme.

Nechci mluvit o tom, že budeme tvořit chatboty, jen tak pro radost. Někdo se možná rád pochlubí, že má chatbota, ale pro mě je to hlavně nástroj, který mi má pomáhat s marketingem a prodejem.

Chatboti s námi zůstanou a firmy je budou používat víc a víc. Předpověď dokonce říká, že v roce 2020 bude mít chatbot 80% firem .

To dává smysl, protože svého chatbota můžete spustit velmi, velmi rychle. Netrvá to moc dlouho, nestojí to ani moc peněz.

Protože na tvorbu chatbota , třeba investujete jenom 10 dolarů měsíčně a obsloužíte tak až 500 lidí, pro podnikatele je to výhoda, vedle výhody, vedle výhody.

A když si vezmete, že za databázi email marketingu cca 5000 lidí, aby jste měli stejný počet otvíranosti a proklikovosti jako při databazi 500 lidi v messengru tedy podle obvyklých čísel, tak za takovou databázi zaplatíte 1500 Kč měsíčně se stejnými výsledky jako v databázi messengeru s 500 kontakty za 10 dolarů tedy 230 Kč měsíčně.

Někdo si může myslet, že chatboti fungují jenom na placenou reklamu na facebooku a třeba se zatím na to necítí.

Ať už děláte jakýkoliv marketing, tak existuje několik způsobu, jak dostat lidi k vašemu chatbotovi a rozhodně nemusíte používat placenou reklamu.

Jeden z těch způsobů jsou vaše webové stránky. Pozvánku do chat bota můžete dát v podstatě kamkoliv. Celou pozvánku nebo tlačítko přidáte do článku nebo levého sloupce, nebo jednoduše vytvoříte samostatnou stránku, na kterou odkazujete z navigace.

Dobrá možnost je i přidat messenger i na stránku s kontaktem.Lidi vám pak nemusí psát emaily, volat, ale můžou rovnu s vámi začít chatovat.

Tímhle způsobem využijete to, co už máte teď k dispozici. Dejme tomu, že máte svoje stránky, blog , podcast nebo cokoliv jiného, tak v podstatě okamžitě můžete začít směřovat návštěvníky do chatbota a můžete si připravit vyskakovací okénko, které se po čase objeví před návštěvníkem stánky, třeba na něj vyskočí, když bude na stránce nějakou dobu nebo dorazí na konec článku.

Vyskakovací okénko

Je to podobné jako by jste sbírali lidi do emailové databáze, jenom s tím rozdílem, že nemusí vyplňovat žádné formuláře, ale stačí když kliknou na tlačítko. Ten závazek je opravdu malý, stačí kliknou na tlačítko a je to.

Oproti formulářům se vyhnete spamům a různým fake adresám, kdokoliv si může vytvořit dočasnou emailovou adresu. Jsou lidé, co mají dokonce několik adres a schovávají se za ně. Oproti tomu skoro každý účet na facebooku je pravý a všichni z nás máme jenom jeden.

Dostanete se tak přímo k danému člověku, nikam se před vámi neschová. Takže první způsob, jak lidi dostat do svého života nic nestojí, protože využíváte to co máte a jenom přidáte chatbota na svoje webové stránky.

Není to nic složitého, trvá to asi tak 5 minut. Určitě se najde někdo, kdo to zvládne rychleji, ale je mi jasný, že ne všichni jsou počítačoví odborníci. Doopravdy je to jenom minutová záležitost.

A 2, způsob jak přitáhnou lidi do chatbota je využít magnet, který už máte ať už je to ebook nebo brožura, tahák, checklist, videa, webinář nebo cokoliv jiného.

Než to tomu člověku pošlete emailem, tak můžete říct, poslal jsem vám to co jste chtěli, dorazí to za pár minut, ale navíc to můžete získat okamžitě, pošlu vám to přes messenger.

Nebo můžete říct, teď když jste získali tuhle věc, tak mám k tomu ještě tenhle úžasný bonus, ať je to video nebo cokoliv a jediný způsob, jak ten bonus získat je přes messenger.

Tímhle způsobem využijete návštěvnost a marketing, který už teď máte a děláte. Jasně , že ne všichni hned skočí do messengeru, ale ty co jo, tak ty ihned ZAPOJÍTE do konverzace. A díky tomu je příště snadno oslovíte.

Otvíranost emailu je 20% a otvíranost zpráv na messengeru je 80% Zamyslete se nad tím, protože podle těchto čísel musíte poslat 3-krát až 4-krát více emailu, aby je otevřel stejný počet lidí jako v messengeru.

V dnešní době po GDPR má většina lidi nastavené double option, takže člověk navíc dostane zprávu a v ní musí kliknou, že souhlasí a poté se dostane na stánku s poděkováním a právě na této stránce můžete dát výzvu přihlaste se do našeho messengeru.

A jeden prakticky tip: nikdy nemluvte o chatbotovi nebo robotovi. Spousta lidi si pod tím neumí nic představit.

Jednoduše mluvte o tom, že jim budete psát a posílat věci přes messenger. Takže teď máte chatbota na web stránkách a u svého magnetu.

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře