7 cest, jak přimět lidi, aby si s Vámi psali v Messengeru #2

Vidíte, že některé jsou zdarma a některé se dají podpořit placenou reklamou.

Chatboti jsou stále poměrně novinkou a firmy je zatím pro marketing a prodej moc nepoužívají, což je výhoda pro VÁS.

3. způsob, je že můžete posílat emailem, jestli už máte databázi emailových kontaktů , tak jim prostě pošlete odkaz na chatbota.

A řekněte mám tady tuhle úžasnou věc nebo video nebo cokoliv a timpádem vezměte aktivní část lidí ze svoji databáze, co to otevřeli a klikli a začněte s nimi KOMUNIKOVAT ještě lepším způsobem.

Odkaz na chatbta jednoduše přidáte i do podpisu v emailu nebo do podpisu sociálních síti.

Ani tenhle ten způsob nic nestojí, protože opět využíváte to, co už máte.

Pojďme na 4. způsob. V předchozím článku jsem mluvil o messenger kódu, to je způsob, jak dostat lidi k chatbotovi v offline světě. Přidáte na letáky, reklamy nebo přímo tam, kde prodáváte.

Velmi zajímavý způsob jsem viděl u jedné kavárny. Spočívá v tom, že za každé naskenováni kódu dostáváte bonusový bod. A když má člověk 10 bodů, tak si může vyzvednou kafe zdarma, takový malý věrnostní systém a funguje zcela automaticky.

A navíc může majitel té kavárny, kdykoliv všem těm lidem poslat hromadnou zprávu, třeba že má nový typ expressa s limetkou a zase takový typ propagace stojí nula, nula, nic.

Chci vám ukázat různé možnosti, které jsou zdarma. Já rád a často používám placenou reklamu, ale je mi jasný, že to není pro každého. Někdo si zatím nemůže dovolit nebo o ni zatím ani neuvažuje.

S chatboty můžete začít už dneska a rozhodně se nemusíte pouštět do reklamy to je věc samo pro sebe, ale reklama určitě pomůže

5. způsob, jak přitáhnou lidi do messengeru, že vytvoříme běžný příspěvek, ukážete, co pro lidi máte a zeptáte se chcete tuhle hodně super věc, jestli jo, tak napište ano do komentáře a automaticky se chatbot ozve lidem, co napsali ,,ano nebo chci to,, nebo cokoliv si zvolíte.

No a když tenhle člověk v messengeru odpoví, tak se z něj stane odběratel a vy můžete psát.

Na tomhle způsobu je úžasné, že se i bez reklamy dostanete k lidem, kteří vás do té doby neznali a to pomocí virálního efektu. Čím více lidí reaguje na nějaký facebook příspěvek, tak tím více je oblíbený a facebook ho ukazuje jejich přátelům a timpádem ho oni vidí , napíšou komentář a celí se to šíři jako lavina.

Navíc takový příspěvek můžete podpořit reklamou a celý virální efekt znásobit.

A to už se dostáváme k 6. způsobu a tím je samotná placená reklama na facebooku. K tomuhle typu reklamy mám jednu důležitou poznámku, berte to jako OTEVŘENÍ KONVERZACE.

Ve finále pořád chcete po tom člověku emailovou adresu, takže ideální způsob je kombinace messengeru a zachytávači stránky.

Jako mám rád messenger, ale jsem realista pořád hrajeme na cizí platformě a ta platforma patří facebooku a jedině na co se v podnikání můžeme spolehnout jsou zaprvé naši zákazníci a za druhé naše databáze emailových kontaktů.

To je váš majetek, vaše aktivum, který můžete kdykoliv využít a nikdo vám v tom nemůže bránit.

Samozřejmě platí to, co jsem říkal, ideálně chceme mít databázi kontaktů, které jsou kvalitní. To znamená, že je v pořádku se s lidmi bavit na cizí platformě, ale jakmile nastane ten správný okamžik, tak je přesuňte na tu svou platformu.

Facebook totiž může změnit podmínky a vy nechcete ve svém podnikáni zůstat závislí na komkoliv, to je důvod, proč stále doporučuji sbírat emailové adresy.

Proto je nejlepší směřovat lidi na ZACHYTÁVACÍ STRÁNKU, což je 7 způsob, získat od nich email, a pak je nasměrovat do messengeru tím máte zaručeno, že všechno bude nakloněno ve váš maximální prospěch.

Takže protáhnu lidi běžnou reklamou zadají emailovou adresu, ale místo toho, abych jim poděkoval, tak jim řeknu, že jim to pošlu přes messenger.

Samozřejmě dole je napsané, že jim kopii pošlu do emailové schránky a messengeru pak segmentuju, kvalifikuju, a když to dává smysl, tak se s těma lidma můžu pobavit i telefonicky.

To je super způsob, jak se rychle dostat k lidem, kteří vás zatím neznají. Není nic lepšího, než když máte neustály přísun nových a nových zájemců ke svému chatbotovi a nebo jakékoliv části svého marketingu.

Ptáte se těch lidí, kdo jsou a segmentujete je , kvalifikujete je a posouváte k prodeji. Takže, to je 7 cest, jak přimět lidi, aby si s Vámi psali v Messengeru

Vidíte, že některé jsou zdarma a některé se dají podpořit placenou reklamou.

Chatboti jsou stále poměrně novinkou a firmy je zatím pro marketing a prodej moc nepoužívají, což je výhoda pro Vás.

Takže přemýšlejte, jak je můžete využít u sebe a i když je Váš obor jiný, ale jestli jsou vaší zákazníci na facebooku, tak chatboti budou fungovat i v tom oboru ve kterém podnikáte.

Ti co naskočili jako první na velké technologické trendy jako google, facebook, instagram, tak je využili pro masivní růst, a za který potom ti pozdější lidi museli platit velké peníze.

Před pár lety bylo naprosto běžné získat prokliky na svoje stránky z facebooku za halíře, teď je to spíš vyjímka.

Jestli se trápíte tím, že jste v minulosti na nějaký trend nenaskočili, tak buďte v klidu, protože vždycky přijde nějaký nový trend.

Teď stojíte na začátku trendu chatbotu. Čtete třetí sérii, to znamená, že je velká pravděpodobnost, že chatboty do svého podnikáni zavedete.

Ta šance stoupá tím, jak si postupně zjišťujete co nefunguje a co funguje. A funguje to, že dostanete do své databáze víc kvalitních kontaktů.

Pořád mluvím o tom, že není důležité počet kontaktů. Jsou lidi, co říkají, že mají každý den stovky nových kontaktů. Podívejte můžou se začít rozhlížet a sbírat kontakty z úplně divných míst a budou mít třeba i 1000 kontaktů denně a bude se u toho tvářit jako král, ale přitom stále zbankrotuje nebo může cílit na špatný lidi.

Když začnu dělat reklamu a zacílím ji špatně, tak sice přitáhnu pozornost a všechno vypadá dobře, ale nakonec zjistím, že ty lidi nedělají marketing a timpádem si ode mě nic nekoupí.

Generuje to kontakty ze špatný cílovky a ta cena za kontakt může být klidně i 1 korunu, ale k čemu to je, když si ve finále nikdo nekoupí. Nejsou to v uvozovkách kvalitní kontakty.

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře