7 cest, jak přimět lidi, aby si s Vámi psali v Messengeru #3

Na chatbotech je krásný, že hned na začátku ty nekvalitní kontakty rozpoznáte a odříznete.

Nemá smysl se zabývat těmi, co si stejně nekoupí, posílat lidem obsah, odpovídat na jejich otázky a snažit s je motivovat, když si od vás nekoupí. Je to plýtváním vaším časem i jejich časem.

Není to tak, že by jsme jim nechtěli pomoct, ale ve svém podnikání máte přece jenom omezené zdroje, a když je budete rozhazovat všude a špatným směrem, tak nebudete mít dost na ty důležité věci.

Žádný zaměstnanec applu nepomáhá lidem v tom, aby si nainstaloval aplikace na windows a nedoufá přitom, že ten člověk zázrakem přejde na meca.

Ty nejlepší firmy se soustředí na ty lidi, kterým dokážou nejlépe pomoct.

Kdykoliv se snažíte motivovat někoho, aby udělal něco v určitý čas, tak použijte chatbota.Jestli děláte něco kam lidi musí přijít, tak chatboti úplně mění hru.

S menším počtem lidí dosáhnete stejného nebo ještě lepšího výsledku. A když si uvědomíte, že získat emailové kontakty je zhruba jednou tak dražší než získat odběratele do chatbota, tak v podstatě není o čem přemýšlet.

Jestli ještě nemáte databázi emailových kontaktů, tak můžete sbírat uživatelé rovnou do chatbota a cenově je to dostupnější než běžný emailový systém a hlavně to můžete udělat v podstatě ihned a nepotřebujete ani webové stránky a žádný technický nastavováni.

No a když si potom řeknete o emaily, tak vám je rádi dají, protože jsou předehřáti chatbotem.

Hodně jsem v přechozích článcích mluvil o zapojení a platí, co jsem říkal v prvních článcích, čím více POZORNOSTI na sebe upoutáte tím více peněz vyděláte.

Samozřejmě pokud chcete tu pozornost zpeněžit. Zapojení je to, že lidé vám pozornost věnují, konzumují váš obsah, čtou vaše články, dívají se na vaše videa, jsou v komunikaci se značkou.

Řekněme, že máte sérii videí, tak chcete, aby se lidi dívali na všechny videa. Přes chatbota si nastavíte sérii zpráv, kde je vždycky upozorníte, když je nové video v kampani.

To samozřejmě platí, i když děláte několika denní výzvu a chcete, aby lidé udělali každý den nějaký malý úkol.

Prostě jim ho připomenete v messengeru. Jestli vysíláte na facebooku živě, tak můžete lidem pozvánku poslat přes messenger a to doslova minutu před tím, než začnete právě teď vysílat.

A super je, že tyhle lidi můžete OZNAČIT a pokračovat s nimi v konverzaci a třeba jim připomenout nabídku, která ve vysíláni zazněla.

Takže když chcete svoje publikum zapojit jakkoliv, tak díky chatbotovi máte příležitost v daný moment nasměrovat jejich pozornost na to, co potřebujete a funguje to daleko rychleji než email.

Další způsob jsou prodejní konverzace. Lidi můžou zareagovat jinak, než je nastavený chatbot a buď to můžete brát jako otravu nebo jako příležitost.

A když se s lidmi pustíte do řeči, tak zjistíte, že se najednou otevřou a řeknou vám o sobě spoustu informací a díky tomu se můžete dostat i k uzavření obchodu.

Ve finále ani nepotřebujete webové stránky nebo nějakou složitou prodejní stránku. Stačí ty lidi z messengeru poslat rovnou na objednávkový formulář.

A nemusíš rozhodně čekat až se vám někdo ozve, jakmile máte předpřipravenou nabídku, tak jí můžete poslat všem, kterým se to hodí.

Ať už prodáváte cokoliv e-boook, seminář, kurz, konzultace, digitální produkty nebo služby, tak vždycky můžete otevřít konzultaci na facebooku, a pak poslat lidi přímo na stránku, kde si můžou danou věci objednat.

Takže teď je hlavní otázka, jak chatboty využijete vy?

Petře prodal jste mi to , vím že to potřebuji, dokázal jste mi, že to funguje, vím, že to netrvá dlouho a vím, že to nestojí moc peněz, vím, že nemusím několik měsíců zkoumat, jak to funguje.

Co mám udělat teď?

Chci abyste se přihlásili na prakticky trénink  jak spusit chatbota do 10 minut a je to zdarma a bude to super.

Spousta lidi s chatboty začne, tak že si otevře software a řekne si, že potřebuje chatbota a tím to končí.

Uteče jim strategie, plánováni, mapováni, optimalizace, to je spousta věci na které lidi nemysli, ale potřebujete je, abyste vytvořili chatbota, který ve finále bude vydělávat.

Dostal jsem několik zpráv typu: udělal jsem si chatbota, ale nic to nedělá, mám chatbota na stránkách, ale žádný zákazník z toho nevypadl.

Je obrovský rozdíl mezi tím nějak naklikat nějakého chatbota a mezitím udělám to tak, aby to přinášelo výsledky.

A když máte chuť a čas si s tím hrát, tak nějakého chatbota máte hotovýho za hodinku nebo za dvě, ale udělat to tak, aby to byl chatbot, který vydělává peníze je úplně jiná hra.

Spousta lidi bude mít chatboty a bude mít v nich stovky nebo tisíce lidí, stejně tak jako jsou facebook stránky, které mají tisíce fanoušku, lidi mají obrovské emailové databáze, ale nemají z toho ve finále ani korunu.

Doufám, že teď je jasné, že přes chatboty se dá prodávat. Rád vám pomůžu správně vybrat strategii, naplánovat a vytvořit chatbota, tak abyste díky němu z efektivnili svůj marketing, zvýšili prodeje a vydělali peníze.

Nastal čas využít chatboty pro vaši nefér výhodu, tak abyste se mohli za několik let podívat zpátky a říct si, sice jsem nenaskočil na google, facebook, instagram, ale chatboty používám a podívejte se, kde jsem teď.

A tím se dostávám k závěru. Zaprvé integrujtechatbota do svého podnikání

Za druhé vám chci poděkovat za to že jste se semnou podívali na chatboty a nezáleží na tom v jaké fázi máte podnikáni, v tento moment už víte, jestli se do chatbotu pustíte nebo ne.

Chci abyste si uvědomili, že svět patří lidem, kteří zavádějí věci do praxe, ne těm kteří jenom informace konzumují.

Mým cílem je dát vám všechny nástroje, znalosti a zkušenosti, abyste mohli jít a využít sílu této technologie ve svém podnikáni.

Jestli si z toho článku něco odnášíte, tak mi napište dolu do komentáře, jak se těšíte na věk chatbotu? Děkuji za pozornost, mějte se skvěle a uvidíme se brzy.

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře