Aktualizace odesílaných zpráv: Vaše nová marketingová strategie pro Messenger

Po 31. červenci bude Facebook vyžadovat povolení po stránkách , které se domnívají, že potřebují zasílání zpráv o předplatném povolení.

Populární marketingovou strategií programu Messenger bylo zahájit konverzaci s odebíratelem zpráv získaným prostřednictvím nástroje pro růst, zapojit je prostřednictvím zpráv odeslaných do 24 + 1, pak posílat zprávy o vysílání, aby nabídly propagační akce nebo znovu zapojení

Bohužel mnoho podniků ve svém vysílání, vysílalo nežádoucí propagační obsah. Tento druh přístupu snižoval poctivost této platformy..

Ale se změnou však mohou být nové příležitosti. Od vícekanálové strategie až po segmentaci a automatizaci objevte pět tipů Messenger strategií od expertů na tvorbu bota, které vám pomohou se smysluplnější konverzací s publikem.

Než přejdeme k 5 tipům, rychle si projděme co to je to zasílání zpráv o odebírání našich zpráv .

Tvoje odesílání zpráv osvěžení! 24+1

Pravidlo 24 + 1 říká, že pokud 24 hodin poté, co se uživatel přestane se zabývat vašim botem, musíte jej považovat za studeného účastníka. Dostanete ještě jednu další propagační zprávu poté, co jej znovu zapojíte.

Pokud se chytí – skvělé! Právě jste s nimi otevřeli čerstvé 24hodinové okno. Pokud na vaši +1 ještě nereagují, považujte to za nepřímo vyjádřené odhlášení.

Během prvních 24 hodin byste měli udělat vše, co je ve vašich silách, abyste je mohli přeměnit – aniž byste samozřejmě byli SPAMMY.

„Zpráva každých deset vteřin, která říká, že je„ připraven koupit “, vám pravděpodobně dá tunu odhlášení , která spustí varování na strojích Facebooku a vypne váš bot.“

Promo


Propagační zpráva je jedním z následujících typů zpráv:

Ten, který vybízí lidi k instalaci aplikace, zakoupení produktu, registraci k události atd.
Ten, který inzeruje novou cenu nebo nabídku produktů
Ten, který znovu používá stejný obsah z reklam
Ten, který povzbuzuje lidi, aby se přihlásili k reklamnímu dárku nebo vstoupili do propagace

Pravidlo 24+1 začíná znovu, když se někdo znovu spojí s vaším botem.

Tagy pro Messenger

U stránek, kterých se netýkají pravidla zasílání zpráv u odběratelů zpráv , můžete pomocí značek odesílat nepropagační zprávy mimo pravidlo 24 + 1.

Chcete-li se dozvědět více o 17 značkách, z nichž si můžete vybrat, klikněte zde.

5 Kurzové tipy pro řešení změn odběratelů


Abychom vám pomohl vytvořit novou strategii, sestavil jsem odborné tipy, které nastaví vašeho chatbota na rozdíl od konkurentů a budou řídit měřitelnou návratnost investic.

1.Sestavte vícekanálovou strategii se svým botem v centru.


Někteří mohou používat své roboty jako jeden osamocený marketingový kanál. Změny zasílání zpráv o předplatném vás však nutí, aby se váš program Messenger stal centrální součástí širšího marketingového mixu, který obsahuje další kanály, jako je e-mail a reklama.

„Lidé staví tyto obrovské seznamy účastníků. Pro mě je messenger páteří marketingového trychtýře . Stále však rozhodně doporučuju využít e-maily, webové stránky a další služby k vytváření publika. Jde o to, že se v aplikaci pro Messenger nebudete snažit dělat všechno. Je to střední část trychtýře, ale není to celý trychtýř. Využijte vše, co můžete ve svém marketingovém ekosystému. “

Vytváření vícekanálové strategie je chytrý krok k zajištění účinné komunikace se zákazníky.

Mary Kathryn Johnson, zakladatelka Messenger Funnels, vysvětluje:

„Když posílám lidi na vnější kanál, jako je Webinar Jam, mým cílem je přivést je zpět do bota ManyChat, na základě akcí, které tam podnikli. Pokud někdo koupí produkt, označím je v aplikaci ManyChat a připojím je do pečovatelské sekvence. Pokud si koupí kurz, mluvím s nimi na platformě kurzu, ale také je upozorňuji na živý týdenní chat v programu Messenger. “

A jaká je „další hranice“ pro Marii? Využití začlenění s jejím botem v ManyChatu, který doplňuje její integrovaný marketingový mix.

Co to pro vás znamená? Udělej si svoji taktiku k botovi. Zde je postup, jak to udělat:

Definujte: Vyhodnoťte všechny své komunikační kanály a určete, které nejlépe fungují společně s botem v ManyChatu. Začněte hledat možnosti k vytvoření nových vstupních bodů do svého bota.

Přemýšlejte: Jak nejlépe oslovíte své zákazníky? A nad různými způsoby, jak k vašemu botovi můžete přinést lidi z jiných kanálů.
Přemýšlejte nad tím , jak můžete vytvořit hodnotu a udržet lidi ve vašem botovi. Zvažte různé typy konverzací a zkušeností, které chtějí, a určete nástroje, které budete k podpoře používat.

Test: Zeptejte se sami sebe: „Poskytuje tato zpráva hodnotu pro mé potencionální zákazníky?“ A „tyto konverzace zlepšují způsob, jakým se cítí, přemýšlejí nebo dosahují svých cílů?“.

Zjistěte, zda vaše nová strategie udržuje lidi, kteří se zapojili do vašeho bota, nebo přinášejí více peněz pro váš podnik. A pokračujte ve zlepšování zážitku po vaší cestě botem.

Mary sdílí,

Konverzační marketing je nová technika. To není dědeček ani marketingový kanál dědečka, který křičí na lidi „tady je můj produkt“ to je starý styl marketingu. Nejde o produkt, službu ani vaši společnost. Je to o vyhlídce. Přemýšlejte o tom, jak je může vaše konverzace vzít na dobrodružství s vámi, a nakonec se rozhodnout na základě vlastních požadavků.

2. Zacházet se segmentováním zákazníků jako s každým jiným marketingovým kanálem


Není žádným tajemstvím: segmentace zákazníků řídí ziskovost, protože se zaměřuje na preference uživatelů, chování a potřeby. Segmentace a Messenger Marketing jdou ruku v ruce – segmentované publikum vám umožňuje posílat efektivnější zprávy.

Nebojte se nechat jít studené kontakty , stejně tak by nekupovali, je to jen o tom, že necháte lidi, aby si sami vybírali a přivedli je k dalšímu kroku, než aby jste je stále znovu a znovu uháněli v naději, že si nakonec koupí.

Velké databáze nemají stejný objem prodeje, ale inteligentní segmentace.

Cílem segmentace je lépe porozumět vaši databázi. Zeptejte se sami sebe:

Kolik u vás utratili?
Co o nich víš?
Jak se zajímají?
S jakým množstvím obsahu interagovali?
Čím více můžete na tyto otázky odpovědět, tím více budete vědět, jak a co jim prodávat.

„Každý z vašich zákazníků je v jiné fázi nákupu vašeho produktu. Segmentujte je a vyberte pro ně tu správnou nabídku. Někdo na samém začátku může potřebovat užitečné video o vašem produktu, zatímco někdo, kdo video sledoval a líbilo se mu, by mohl být připraven k informacím o cenách vaší služby . Pokud někdo nikdy nic od vás nekoupil nebo si nepřečetl váš obsah, není vhodné jim propagovat vás produkt.“

Kelly Mirabella, zakladatelka marketingu hvězdných médií, navrhuje:

„Segmentace pomáhá znovu zapojit účastníky, kteří zchladli. Můžete snadno seskupit uživatele nastavením podmínek pro identifikaci lidí, kteří mají a nemají interakci s vaší botem “.

Kelly tyto podmínky používá k zasílání cílenějších zpráv účastníkům. Pokud se někdo do 24 hodin nedostal do kontaktu s botem v Messengeru, doporučuje vám udělat tři věci:

Pro lidi, kteří ještě neobdrželi propagační zprávu, odešlete +1.
Pro lidi, kteří mají, pošlete placenou zprávu pomocí vlastních publik, aby je vrátili zpět do pořadí opakovaného zapojení.
Pro ty, kteří jsou totálně chladní , odstraňte je ze svého seznamu.
Segmentace vám umožňuje přizpůsobit a zacílit zprávy a spoléhat se na marketingovou automatizaci vs. velké výbuchy zpráv , které mají stejnou zprávu pro všechny

3.Maximálně využít 24 + 1 bez spamování zákazníků


Obchodníci Messenger s méně cíleným publikem mohou stále zlepšovat zkušenosti zákazníků s personalizovanými a promyšlenými zprávami. Žádný spam.

Níže jsou uvedeny některé potenciální způsoby, které vám mohou pomoci maximálně využít 24 + 1 efektivněji.

K udržení konverzace používejte různé typy obsahu. Soutěže, kvízy, interaktivní zážitky, bleskový prodej a další informace mohou uživatele pomoci udržet v zapojení 24 + 1. Nadměrné zprávy v prvních 24 hodinách mohou poškodit vaši značku.

Sponzorované zprávy vám umožní odeslat zprávu komukoli, s kým jste dříve v programu Messenger konverzovali. Pokud se tedy někdo během 24 + 1 nezabývá, můžete jim poslat omezenou časovou nabídku nebo speciální slevu, abyste je mohli vrátit zpět do svého botu.

Nevíte, co se kvalifikuje jako sponzorovaná zpráva? Kelly je tady, aby vám pomohla:

„Co se týče přímého propagačního nebo přímého marketingu a nespadá pod správnou značku, je sponzorován. Musíte zaplatit za zprávu “.

Výhoda? Sponzorované zprávy jsou jednoduché, nákladově efektivní a osvědčené, které vám pomohou obnovit a vychovávat studené zákazníky s příslušnými obchody, obsahem a aktualizacemi.

  1. Make marketing automatizace jádrem vaší nové strategie
    Automatizace by měla být používána v rámci celé marketingové strategie programu Messenger, aby sloužila lidem co nejlépe. To umožňuje lidem, aby vás provázeli nálevkou a vytvořili vztahy 1: 1 – téměř na autopilota.

John vysvětluje, že ManyChat je tak dobrý, „protože každý může jít svou vlastní cestou. A přesně to hledá Facebook – marketing 1: 1. Všichni jdou svou vlastní cestou a kladou otázky “.

Jak tedy můžete vytvořit automatizační strategii, která bude živit a konvertovat?

Kopněte do minulých rozhovorů a identifikujte otázky, které se objevují znovu a znovu. Pak je zapracujte do svých sekvencí. Šetří čas vašeho týmu od zodpovězení opakovaných otázek a pomáhá kvalifikovat potenciální zákazníky pro rychlejší konverze.
Například, trenér zdraví by mohl dostat stejné otázky o potravinách, které doporučují, nebo dietní omezení hodně. V odezvě, oni dělají nové sekvence reagovat na tyto obyčejné otázky a posílat obsah, který pomáhá jim plnit jejich cíle.

Přemýšlejte o tom, jak zákazníci nakupují vaše produkty, takže si můžete všimnout nejlepších okamžiků pro interakci s publikem.
Zvažte, na jaké otázky se ptají, co potřebují k rozhodnutí, jak dlouho trvá, než se rozhodnou. To jsou otázky, na které může odpovědět pouze vaše firma.

Udělejte speciální tlačítka pro různé sekvence pro přizpůsobení nabídek a maximalizaci konverzí. Přemýšlejte o různých akcích, které si lidé přejí v závislosti na svých individuálních cílech, a využívají je k podpoře činnosti.
Vytvořte obsah pomocí klíčových slov, která odpovídají tomu, co hledají. Vaším cílem je poskytovat správný obsah ve správný čas, aby se lidé angažovali.
Pamatujte si, že váš bot je obvykle prvním bodem interakce pro vyhlídky. Udržujte ji autentickou, konverzační a osobní.

„To, co dělám, jsou tři nebo pětidenní výzvy. Po celou dobu vidíme opravdu vysoké zapojení. Cílem je, aby lidé neustále klikali na tlačítka a neustále dělali něco v interakci s botem “.

4.Využijte placených zpráv k opětovnému zapojení účastníků

Zůstalo hodně předplatitelů chladných? Poslat placenou zprávu, aby se znovu zapojiliúčastníci a dát je do cílené pečovatelské sekvence.

Sponzorované zprávy vám umožní odeslat zprávu komukoli, s kým jste dříve v programu Messenger konverzovali. Pokud se tedy někdo během 24 + 1 nezapojil , můžete jim poslat omezenou časovou nabídku nebo speciální slevu, abyste je mohli vrátit zpět do svého bota.

Nevíte, co se kvalifikuje jako sponzorovaná zpráva?

„Co se týče přímého propagačního nebo přímého marketingu a nespadá pod nepropagační tag značku, je sponzorována. Musíte zaplatit za zprávu “.

Výhoda? Sponzorované zprávy jsou jednoduché, nákladově efektivní a osvědčené, které vám pomohou obnovit zapojení a pečovat o studené zákazníky příslušnými obchody a obsahem .

5. Dělat marketing automatizovaně je jádrem vaší nové strategie


Automatizace by měla být využívána v rámci celé marketingové strategie programu Messenger, aby sloužila lidem co nejlépe. To umožňuje lidem, procházeli vašim trychtýřem a vytvořili vztahy 1: 1 – téměř na autopilota.

ManyChat je tak dobrý, „protože každý může jít svou vlastní cestou. A přesně to hledá Facebook – marketing 1: 1. Všichni jdou svou vlastní cestou a kladou otázky “.

Jak tedy můžete vytvořit automatizační strategii, která bude živá a konvertovat?

Kopněte do minulých rozhovorů a identifikujte otázky, které se objevují znovu a znovu. Pak je zapracujte do svých sekvencí. Šetří čas vašeho týmu od zodpovězení opakovaných otázek a pomáhá kvalifikovat potenciální zákazníky pro rychlejší konverze.


Například, trenér zdraví by mohl dostat stejné otázky o potravinách, které doporučují, nebo dietní omezení . V odezvě na opakující se otázky, vytvoří nové sekvence , které automaticky reagují na tyto obyčejné otázky a posíla obsah, který pomáhá jim plnit jejich cíle.

Přemýšlejte o tom, jak zákazníci nakupují vaše produkty.
Zvažte, na jaké otázky se ptají, co potřebují k rozhodnutí, jak dlouho trvá, než se rozhodnou. To jsou otázky, na které může odpovědět pouze vaše firma.

Udělejte speciální tlačítka v botovi pro různé sekvence pro přizpůsobení nabídek a maximalizaci konverzí. Přemýšlejte o různých akcích , které si lidé přejí v závislosti na svých individuálních cílech, a využívají je k podpoře své činnosti.


Vytvořte obsah pomocí klíčových slov, která odpovídají tomu, co hledají. Vaším cílem je poskytovat správný obsah ve správný čas, aby se lidé angažovali.
Pamatujte si, že váš bot je obvykle prvním bodem interakce pro vyhlídky. Udržujte ji autentickou, konverzační a osobní, aby se publikum zapojilo.

Můžu říct, že nepotřebujete vysílat velké množství obsahu, aby jste marketing dělali efektivně. Existuje spousta chytrých způsobů, jak zapojit své zákazníky a přesvědčit je, aby si váš výrobek koupili.

V případě dotazů mi napište níže do komentářů. Moc rád vám zodpovím všechny vaše otázky.

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře