Vysvětlených 5 nejlepších postupů po změně zasílaných zpráv od 1.srpna

Jak mnozí z vás nyní víte , změny na Facebooku pro odesílání zpráv se objevují na konci Července . Přemýšlíte o žádosti o vaši stránku?

Zatímco mnoho lidí se obává, jak změny ovlivní jejich podnikání, je toho mnoho, co můžete udělat, abyste přizpůsobili svou taktiku a měli z ní prospěch.

Pokud jste se o tom dozvěděl až teď, můžete tak rychle zjistit, co se děje:

Jednoduše řečeno, každá stránka mohla posílat nepropagační zprávy odběratelům vašich zpráv. Po 30. červnu, Facebook vyžaduje, abyste požádali o zasílání zpráv týkající se odběratelů vaších zpráv , pokud je ještě chcete odesílat.

Zde naleznete informace o osvědčených postupech znalců služby Messenger marketing pro řešení těchto změn.

Nové osvědčené postupy v programu Messenger Marketing


1. Poskytněte cenný obsah pro předplatitele


Nejlepší marketingové strategie v Messenger jsou řízené komunikace, vzdělávání a vychovávaní angažovaného publika. A to zahrnuje poskytování hodnoty odběratelům od první interakce do prvního prodeje a dále.

Manuel Suarez, generální ředitel AMG Marketing, k tomu hovoří:

„Messenger je platforma pro zapojení, výchovu, vzdělávání, poskytování hodnoty a to vám dává právo prodávat. Pokud to neuděláte, zapomeňte na to, nemáte nárok na posílání zpráv. Způsob, jakým si ve světě sdělovacích prostředků uděláte zvláštním, je mít informace, které většina lidí nemá. “

Nejste si jisti, kde začít? Přejděte na AnswerThePublic a zjistěte, jaké otázky se lidé ptají na vaše odvětví. Pak vytvořte obsah a odpovězte na ně.

Manuel doporučuje:

„Dejme potencionálním zájemcům a  zákazníkům hodnotu uvnitř Messenger. Něco, co jim zlepší život; o jejich stylu, nemovitostech, ekonomice, novinkách, značkách, o které se zajímají. Strategie mého Messenger se točí kolem budování zapojeného publika se vzdělávacím obsahem. “

2. Určete, jaké tagy použít


Budete chtít najít tagy zpráv co fungují pro všechna nepropagační vysílání odeslaná mimo 24 + 1. Existuje 17 různých případů použití, které se obvykle točí kolem odesílání oznámení nebo aktualizací.

Kelly Mirabella, zakladatelka marketingu hvězdných médií, navrhuje:

„Naší největší zbraní je znalost. Jak chápeme tagy zpráv a kde naše zprávy padají, pak je používáme správně. Najděte, jaké tagy bude vaše strategie používat. Můžete použít různé značky pro různé zprávy – to je jedna z nejvýkonnějších věcí, které nyní mohou v aplikaci Messenger Marketéři pochopit. “

Mary Kathryn Johnson, zakladatelka Messenger Funnels, k tomu dodává:

„Pokud [klient] nesplňuje tato kritéria [odebírání zpráv], spoléhám na nepropagační značkování. Klienti eCommerce zasílají účtenky a potvrzení objednávek, všechny spadají pod nepropagační tagy. “

3. Odeslat reklamy na teplé publikum

Teplé publikum jsou lidé, kteří již znají vaši značku a vaše produkty a služby. Odeslání sponzorovaných zpráv nebo jejich kliknutí na Messenger reklamy je skvělým způsobem, jak snížit náklady oproti běžným studeným kontaktům.

Kelly k tomu dodává:

„Reklamy vedené na studené kontakty jsou třikrát nebo čtyřikrát dražší než dříve – je to šílené. Když ale ve své reklamě použijete teplé publikum, cena se sníží. Remarketing použijte pro své Messenger publikum a vraťte je zpět do svého bota“

John Preston, ředitel společnosti Superstar Bots, nám sdělil:

„Tyto změny skutečně zdůrazní vaši hodnotu [jako obchodníka]. Pokud posíláte sponzorované zprávy, máte nyní možnost vytvořit super cílené publikum. Za 20 dolarů útraty 1000 zpráv správným lidem. “

Jakmile se zákazník znovu zapojí do interakce s tvým botem, obnovíte cyklus 24 + 1 a můžete je vychovávat s novou sekvencí.

4. Vytvořit angažované organické sekvence


Čím více se o svých zákaznících dozvíte, tím lépe jim můžete přizpůsobit svou zprávu. Pro Messenger Marketéry to znamená vytvářet segmentované sekvence, které pomáhají odběratelům dosáhnout jejich cílů.

John začal zkracovat sekvence zpráv a díky tomu viděl vyšší zapojení:

„To, co dělám, je kratší, tři nebo pětidenní výzvy s vysokým zapojením. Takže lidé neustále klikají na tlačítka a neustále něco dělají. Děláme to tak, abychom mohli na konci legitimně dát prodej . “

5. Zaměřte se na vaši komunitu


A v neposlední řadě by to Kelly nemohla popsat lépe:

„Komunita by měla být středem zájmu všeho, co děláme. Marketing pro velká čísla je pryč. Sekvence staví bohatství. Musíme se zaměřit na zkušenosti uživatelů, protože pomáhají růstu komunity a vztahů. Obchodníci nenávidí, že to trvá déle. Messenger však proces urychlí. “

Co můžeš udělat


Ať už používáte zasílání zpráv nebo ne, váš cíl ve službě Messenger Marketing by měl poskytovat cenné a vzdělávací informace pro odběratele . Tento přístup pomůže nejen zlepšit vaše marketingové úsilí, ale také vybudovat komunitu kolem vaší značky.

Vaše další kroky?

Rozhodněte se, zda potřebujete zasílání zpráv o odběratelích .
Ve stejném článku se podívejte na nejlepší tipy pro novou strategii po 31. červenci v programu Messenger.
Pokračujte v marketingu


V případě dotazů nebo informací neváhejte napsat dotaz dolu do komentáře..

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře