Změny v odběru zpráv na Facebooku: Co to pro vás znamená?

V roce 2016 Facebook otevřel Facebook Messenger API, aby pomohl podnikům spojit se zákazníky. A to vytvořilo příležitost pro platformy jako ManyChat, vyvíjet produkty, které by pomohly společnostem  vytvářet zážitky v Messenger pro své zákazníky.

Facebook také zavedl zásady zasílání zpráv, které chrání koncové uživatele před spamem a zneužíváním ze strany špatných herců. Tyto zásady diktují, co je „OK“ a co „není v pořádku“, pokud jde o to, co a kdy mohou podniky posílat svým odběratelům.

Politika se postupně vyvíjela a teď je to nastavené tak:

  1. Standardní zprávy (24 + 1): Můžete posílat propagační a nepropagační zprávy uživatelům, kteří v průběhu posledních 24 hodin spolupracovali s vaším botem, a další zprávu po 24 hodinách. Tato politika se běžně označuje jako 24 + 1.
  2. Tagy zpráv: Pokud chcete posílat zprávy po 24 + 1 okně, můžete tak učinit, pokud vaše zpráva spadá pod použití 17 různých tagů zpráv poskytovaných Facebookem (ano, existuje 17 různých značek, podívejte se na plné číslo). seznam zde ). Zprávy, které jsou označeny tagem, nemohou být propagační.
  3. Sponzorované zprávy: Pokud chcete posílat propagační zprávy po 24 + 1, měli byste použít Sponzorované zprávy (více o tom později).

Co je to povolení k odběru?

Z celkového počtu 17 tagů zpráv, které poskytuje Facebook, je jeden Tag pro zprávy speciální.

Tato značka se nazývá NON_PROMOTIONAL_SUBSCRIPTION a umožňuje vaší stránce odesílat zprávy v případě novinek, produktivity a Osobního sledování.

Důvodem je to, že pokud chcete mít přístup k této značce, vaše stránka musí mít oprávnění k odběru.

Takže , co znamená to Oprávnění k odběru – je to oprávnění, které umožňuje vaší stránce přístup ke značce zpráv NON_PROMOTIONAL_SUBSCRIPTION, která umožňuje odesílat zprávy v případě odběru.

Takže, co je to za hluk kolem toho povolení k odběru?

Během letošního ročníku F8 Facebook oznámil, že po 31. červenci 2019 budou stránky, které chtějí posílat z pomocí propagační předplatitelské značky , vyžadovat povolení k registraci na úrovni stránky .

To znamená, že pokud chcete pokračovat v odesílání nepropagačního předplatného, ​​vaše stránka bude muset přímo požádat o povolení odběru na úrovni stránky.

To znamená, že i když nemáte přístup k Oprávnění k odběru, existuje 16 dalších tagů zpráv, které pokrývají mnoho případů použití, které můžete použít pro vysílání zpráv (např. Připomenutí událostí, produktivita podniku, aktualizace funkcí atd.).

Má moje stránka přístup ke značkám zpráv?

Všechny stránky mají přístup k 16 tagům zpráv a mohou je používat pro příslušné případy použití.

Jinak řečeno všechny Facebook stránky mají přístup k 16 typům zpráv, které budete moci využít pro komunikaci se zákazníkem.

Budu moci provádět vysílání pomocí těchto značek?

Do teď – ano

Důvod, proč říkám „do teď“ je, že neznáme přesné politické plány Facebooku a měli bychom být připraveni na jakékoli změny v budoucnosti. Rozhodli jsme se vám napsat nejlepší informace, které máme dnes k dispozici, místo toho, abychom mlčeli. 

Aktuální tagy zpráv uvedené v dokumentaci mají způsobilé případy vysílání a pro tyto případy použití budete moci pokračovat v používání vysílání.

Co když již mám oprávnění k odběru na úrovni stránky?

Perfektní! pokud máte povolení odběru na úrovni stránky, což znamená, že pokud má vaše stránka oprávnění k odběru , budete moci pokračovat v používání vysílání jako dříve bez jakéhokoli přerušení.

Co když nemám oprávnění k odběru na úrovni stránky?

Pokud se domníváte, že vaše stránka spadá do jednoho ze způsobilých případů použití služby Subscription Messaging, podívejte se na seznam zde , pak může vaše stránka požádat o získání povolení k odběru na úrovni stránky .

Zde je návod, jak to udělat .

Co sponzorované zprávy? 

Sponzorovaných zprávy, budou k dispozici přímo v aplikaci ManyChat a umožní uživatelům bezproblémově posílat propagační „vysílání“  (jsou to skutečně reklamy na Facebooku).

Ještě lépe budete moci využít výkonné segmentace, to znamená analyzováni trhu pro cílení – automatický vytvářet vlastní publika a poté cílit Sponzorovanými zprávami na toto vlastní publikum a tím budou vaše konverze vyšší.

Ahoj, já jsem Petr a pomáhám podnikatelům a malým firmám zavést chatbota pro komunikaci přes messenger a tím maximalizovat zisky. Tvořil jsem různé projekty, které často nic nepřinesly. Bádal jsem proč a přišel na to, že úspěch v marketingu a podnikání se skrývá v rychlosti, jednoduchosti a srozumitelnosti. Rychlost a jednoduchost teď vidím v chatbotech pro Facebook Messenger a bude mi ctí Vám k tomu přidat srozumitelnost.
Komentáře